شبكة سوبر نانى النسائية


 
الرئيسيةالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 
 

 ابنتى المراهقة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نانى متخفيه
نانى نشيطه



البلد : جزر القمر
الهواية :
الجنس : انثى
mms : زهره

عدد المساهمات : 27

مُساهمةموضوع: ابنتى المراهقة   الجمعة مارس 04, 2011 5:13 pm

اهلين
حابه تساعدونى
انا طليت لهون فشفت هالقسم واستخدام عضويته

الاهم
انا حاسانه ان بنتى عاتحب
هي بسن المراهقه
بحسها بتحب
يعنى ماعادت
تكون بتذاكر متل الاول واذا بتذاكر راح تسرح وتكون بملكوت اخر

انا نفسي اطلعها احلى دكتورة بالدنيا
وهي لحين في مرحلة الاساس يعنى لو موركزت بدراستها موراح تبقى شى
ارجوكن تساعدونى
انا موعارفانا شى
مو عارفه كيف بدى ابعدهالاوهام من راسها

عاوزاها طوال فترة المذاكرة ماتفكر بشى غير انها تتفوق بحاول اخليها تقرأقران كتير وبتصلي هي اخلاقها عاليه وكل شى
بس هي برضو بتحب
وانا موقادرة اواجها

يعنى عاوزة اعالجها من غير ماتحس انى عارفنا شى
لانها حساسه كتير
واذا عرفت هيك
راح تخجل منى
مشكورات لهاالقسم


وفقكم الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عسله
نانى جديده



البلد : السعودية
الهواية :
الجنس : انثى
mms : زهره

عدد المساهمات : 6

مُساهمةموضوع: رد: ابنتى المراهقة   الجمعة مارس 04, 2011 5:39 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الله يكون بعونك عزيزتي مرحلة المراهقه مرحله صعبه
والمثل يقول ابنك اذا كبر خاويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ام مهندالمصرية
المديره التنفيذيه
المديره التنفيذيه
avatar


البلد : مصر
الهواية :
الجنس : انثى
mms : زهره






عدد المساهمات : 17818

خدمات المنتدى
مشاركة الموضوع: مشاركة

مُساهمةموضوع: رد: ابنتى المراهقة   الجمعة مارس 04, 2011 8:53 pm

قربى منها وصحبيها وحولى تجعليها و تحكيلك عن مابها
بس فى الاول احكى معها عن موضوعات لك او مشكلات وخليها تشاركك الموضوع وتنصحك
وهيا هتثق فيكى وتبتدى تحكيلك
ويارب يهديهالك ويهدلنا اولادنا


اللــــــهم إني أشتهي سجــــــــــــدة على أرض مكــــــــــــــــة...[♥️] !!
فاكتبها لي ...[♥️] !!
ولكل من يشتهيها ...[♥️] !!
يـــــــــــــــــــــــــــــــــــا رب ....[♥️] !!



يااااااااارب يهديكوا يا اولادى ويجعلكوا من حافظة القرأّن الكريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ام ليان
.
.
avatar


البلد : السعودية
الهواية :
الجنس : انثى
mms : شفيع الخلائق



عدد المساهمات : 4000

خدمات المنتدى
مشاركة الموضوع: مشاركة

مُساهمةموضوع: رد: ابنتى المراهقة   الجمعة مارس 04, 2011 9:36 pm

زي ما قالو البنات خاوي بنتك

وانا راح اقول عن تجربت امى لى واخواتى ايام المراهقة كانت بتخاوينا وفى نفس الوقت بتفتش بس بدون ما نحس يعنى وهي خارجة فتشي فى دفاترها وكتبها وحطيه فى مكانة الصح عشان ماتنتبة فتشى غرفتها من وقت لو قت على اساس ترتبي الغرفة

فلو مخبية شى راح تلاحظى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ام معاذ
،
،
avatar


البلد : مصر
الهواية :
الجنس : انثى
mms : شفيع الخلائق

عدد المساهمات : 1360

خدمات المنتدى
مشاركة الموضوع: مشاركة

مُساهمةموضوع: رد: ابنتى المراهقة   الثلاثاء أبريل 19, 2011 6:55 pm

الله يحفظ المسلمين جميعا
صحبيها وربنا يبعد عنها السوء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مؤمنه بالله
-
-
avatar


البلد : مصر
الهواية :
الجنس : انثى
mms : الوان الطيف

عدد المساهمات : 1684

خدمات المنتدى
مشاركة الموضوع: مشاركة

مُساهمةموضوع: رد: ابنتى المراهقة   الجمعة مايو 06, 2011 9:41 am

احكى معاها كتير عن قصص الحب والوهم حسسيها ان الحب ده وهم كبير ومش دايما بينجح
عرفيها ان اهم حاجه بحياتها مستقبلها هو اللى هينفعها فهميها ان مش هينفعها غير مستقبلها

بصى حبيبتى دى رساله ولازم نقوم بيها على اكمل وجه ومهما تقابلنا صعوبات مع اولادنا مش لازم نياس او نمل
اتكلمى معاها كتير وممكن تعيدى الكلام مرارا وتكرارا
متزهأيش لحد مايثبت فى مخها ان اهم حاجه فى حياتها مذاكرتها ومستقبلها
ربنا يوفقها يارب وتشوفيها اجمل دكتوره ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

ابنتى المراهقة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبكة سوبر نانى النسائية  :: نانى المتخفيه(أريد حلا)-
انتقل الى: